Víz, szennyvíz és csapadékvíz


Bíztam benne, hogy hamarosan bevezetik a vizet a házba, lesz wc-m és csak egy hónapot kell a kempingben lennem. Ember tervez, helyi vállalkozó 2 hónapra vállal....+


Csak június végére lett vizem, de az is kalandosan. Hirdetést adtam fel, Krisztián a villanyszerelőm és Attila az ács körbe telefonálta az ismerőseit, cégeket, hogy ki tudná megcsinálni a bekötést, illetve én is leszólítottam minden vállalkozót, akinek a kocsiján RÖR (cső) felirat volt, de sikertelenül. Végül a szomszédom ajánlott egy kivitelezőt, akivel Krisztián leegyeztette a munkát. Június 11-én a megbeszélt időpontban kijött, megnézte, hogy mit kell csinálni, majd megbeszéltük a teendőket és a díjazást. Mindent megcsinál, mindent leegyeztet, mindent elintéz 6 000 SEK-ért. Mondtam Neki, hogy OK, csak csinálja, mert június végén jön a nejem és akkorra víznek kell lennie bármi áron. Jót mosolygott és megnyugtatott, hogy mindent megtesz a családi béke érdekében. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szemétség

BEVEZETÉS

A tervező kiválasztása