Második menet

Második menet

Április 29-én délután indultam. Csurig megrakott futóval és kocsival. Alvás Mosonmagyaróváron, majd eseménytelen út Rostockig. Éjszaka a kompon, 



délelőtt újra a háznál. Kihúztam a lakókocsit a telekről, majd beálltam a futóval. 3 órás munkával kipakoltam a rakományt, 










majd a lakókocsival átmentem a kempingbe.

Másnap az első lépés az volt, hogy felcsavaroztam a házszámtáblát, 



kialakítottam a szerszámok tárolására szolgáló „fali tárolókat”



elültettem Ági virágait a már meglévő és szépen virágzó tulipánok köré, 



és az én bogyósgyümölcsös (málna, szeder, ribizli, egres, stb) sövényemet,



 majd hozzákezdtem a még hiányzó gipszkartonok felrakásához és az álmennyezet tartószerkezetének elkészítéséhez.

A kempingben egy megtermett régi típusú (fekete-fehér) macska úgy gondolta, hogy jó ötlet beköltözni az elősátorba. Rosszul gondolta, én a kutyákat szeretem...



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szemétség

BEVEZETÉS

A bevándorlókról