Újra otthon


Június 15-én vége volt a sulinak, Marcinak kezdődött a nyári szünet, így 18-án hazarepültem. A kocsit egy repülőtér melletti parkolóudvaron hagytam a kutya-macska hotel mellett, ahonnan egy kedves arab fickó egy csilivili kisbusszal kivitt a reptérre. 

Otthon einstandoltam Ági kocsiját és intéztem a tervezési munkákat. 

Kedden Marcival elugrottunk Parádra a cukrászdába egy fagyira és egy süteményre, valamint megnéztünk egy erdőszéli hegyoldalban lévő telket.

 

Innen leugrottunk Fótra egy vállalkozóhoz, akivel svéd melegalap hazai gyártásáról és forgalmazásáról tárgyaltam, 


majd mentünk tovább Székesfehétvárra egy mobilház kivitelezőhöz (TOMAKŐ kft.) akik felkértek, hogy tervezzek az ügyfeleiknek. Megbeszéltük a részleteket, adtam egy-két instrukciót a még jobb szerkezeti kialakításhoz, majd elköszöntünk és elindultunk Agárgra Józsihoz a statikusomhoz, hogy az új kivitelezővel kapcsolatos teendőket egyeztessük. Innen Pécsre mentünk, ahol a szállásunk volt. 

Reggel az egyik MOL kút olasz pizzázójában reggeliztünk,

 



és ha már ott voltunk, akkor egy rövid ismerkedést is megejtettem az új statikus kollégával, akivel már egy fél éve együtt dolgozunk, de még nem találkoztunk. 

10:00-kor már a Mecsextrém parkban voltunk, ahol Marci 14:00-ig a bobot nyüstölte. A jegy árában korlátlan használat van...



Innen a 24 km-re lévő Szentkatalinba indultunk, ahol már várt a polgármester asszony és az új ügyfél Svájcból, akinek egy lakóépületet kell terveznem. Az út izgalmas volt, mivel a GPS rávitt a két nappal később esedékes Mecsek Rally útvonalára, ahol már részben ki volt alakítva a pálya, így a gumi akadályok között jó pár kilométert "rallyztunk"...

Szentkatalinban a megbeszélés meleg hangulatban folyt. Klíma nem volt, árnyékban 38, de árnyék sem volt.



Innen haza vettük az irányt. 

Csütörtökön vonattal mentünk fel Pestre. A repülő indulása előtt még volt egy megbeszélésem egy vállalkozással svédországi mobilház telepítéssel kapcsolatban. 

A repülőút eseménytelen volt.





Mire visszaértünk, a kivitelező rákötötte a vizet és a szennyvíz vezetéket a házra 






17 028 SEK-ért. 


De legalább nem kell még egy hónapot a kempingben lennünk 10 000 SEK-ért...




Július 1-én lebontottuk az elősátrat, leengedtük kerekeire a lakókocsit 




és átköltöztünk a telekre. Rákötöttük a vizet és a szennyvizet a kocsira, így teljes lett az összkomfort.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szemétség

BEVEZETÉS

A tervező kiválasztása