Svéd mindennapok


Közben a szomszédaim házfelújításba kezdtek. A szembe szomszédom a lépcső korlátját festette újra, 

Urban, a mellettem lévő ház tulajdonosa az egész házat kezdte el festeni. 


A korlát festés előtt:





A ház festés előtt:





Az egyik nap nagy ajtócsapódásra lettem figyelmes. Azt hittem, hogy az utcán játszó gyerekek babrálják a kocsimat, ami itt főben járó bűn lenne, de azért kimentem megnézni, hogy mi történt. Egy mentő állt a ház előtt, a két mentős a földön fekvő szomszédomat tette éppen a lapáthordágyra. Leesett a létráról, de szerencsére a felesége és a testvére (a szemben lakó szomszédasszony) éppen ott voltak és tudtak segítséget kérni. Nem hozzám jöttek át, hanem a jó 20 percre lévő mentőket hívták....

Udvariasan érdeklődtem Urban állapotáról, mondták, hogy 

-       Szerencsére nincs nagy baj, de azért beviszik egy kivizsgálásra, viszont a frissen ültetett csemetéim elég kókadtak, miért nem locsolom? 

-       Mert még nincsen vizem. 

-       Használjam az ő csapjukat, ott a locsoló kanna is... 

Szegény Urban meg ott nyögött a hordágyon....

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szemétség

BEVEZETÉS

A tervező kiválasztása