Harmadik menet


Mivel még maradt otthon konyhabútor és egyéb anyag, 2 hét után egy második körre is haza kellett mennem. Úgy időzítettem, hogy a folyamatban lévő munkákkal kapcsolatos egyeztetéseket is meg tudjam csinálni, így beugrottam Ménfőcsanakra egy új munkát megbeszélni

és Törökbálintra is a KP SALES kft-hez egy üzleti megbeszélésre. 

Ági megnézte az aktuális IKEA akciókat és talált a két nappaliba egy-egy ülőgarnitúrát is féláron. Ezt is megvettük, meg egy padot és egy asztalt is.





Tehát újra felpakolva indultam vissza Svédországba. 

Késő este alvás Mosonmagyaróváron,


majd reggeli kávézás a kompon....


Folytattam a kartonozást és a gletteléshez is előkészültem. Úgy gondoltam, hogy zsákos glett anyagot fogok használni, mert gyerek koromban sokat dolgoztam a villanyszerelő apám mellett gipsszel, másrészt csak fele annyiba került, mint a vödrös. Aztán rájöttem, hogy amennyivel drágább a vödrös, annyival jobb is. A zsákos gyorsan bele kötött a vödörbe....



Nem kezdőnek való!

 

 



Közben a virágok is szépen kinyíltak.

 



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szemétség

BEVEZETÉS

A bevándorlókról