Fogd meg a söröm....


 

Tapétázáshoz néztem egy profi 3 részes tapétázó asztalt a HORNBACH-ban



 

3 m hosszú és 60 cm széles, vagyis éppen jó a hossza, de keskeny az 1 m-es üvegfátyol tapétához, 2 garnitúra kellene belőle elforgatva, hogy használni lehessen. És ezen felül az ára is húzós 699 SEK vagyis 22 400 Ft egy készlet, a kettő már 45 000.-. Ennyit nem szántam erre a műveletre, főleg úgy, hogy utána nem igazán tudnám mire használni a tapétázó asztalt. Így a meglévő anyagok felhasználásával oldottam meg a problémát. A 2 viseltes félprofi bakra rátettem 3 db, korábban „állásként és festőasztalként” használt kimaradt pallót, ennek a végére felcsavaroztam 2 db hulladék ytterpanel (homlokzati lambéria) darabot kifúrva és a lyukba bedugtam a kézi betonkeverésnél használt gereblyét, amire jött az 50 m-es üvegfátyol tekercs. Egy kimaradt lécből csináltam meg a vágófelületet és egy gipszkarton toldó lemez lett a vonalzó. A költség az a pár csavar, ami az egészet összefogja.


 




 

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szemétség

BEVEZETÉS

A tervező kiválasztása