Banki baki és csomagolás

 Az elmúlt héten volt egy kis segítségem. Máté a nagyfiam az őszi szünetet itt töltötte. 

Megvettük a két bejárati ajtót a K-rauta-ban, ahol nem volt akciós kártyánk és mivel nincs PN-ünk (személyi számunk) nem is lehet, de szerencsénkre az egyik eladó pont akkor borította magára a polcot amikor Máté belépett az üzletbe és ha már ott volt, előzékenyen segített a fiatal hölgynek a rendrakásban. Cserében megkaptuk a kedvezménykártyát és a 100 000 forintnak megfelelő kedvezményt is. Jó kis órabér!

A K-bygg-nél kiderült, hogy a faanyag ára még nem érkezett meg a számlájukra, pedig már 2 hete elutaltam és az én rendszerem azt jelezte, hogy a számlám összege csökkent több mint 253 000.-koronával. 

De akkor hol a pénz? Lázas kutakodásba kezdtünk és két napi agyalás után kiderült, hogy az átutaláskor hiába adtam meg a cég nevét és a címét is, az nem érdekelte a svéd bankot, simán elutalta a pénzt a megadott számlaszámra, aminek az egyik számjegye (a 24-ből) tévesen került rögzítésre.

Újabb napba került, amíg kiderült, hogy a tévesen megadott számlaszám a helyi önkormányzaté, ahol eddig senkit sem zavart a több mint negyed millió korona. Telefonon megkerestük az ügyintézőt, aki fogadott bennünket és közölte, hogy természetesen látta hogy a város egyik vállalkozásának akartuk elküldeni a pénzt, de nem foglalkozott vele. Ha kérjük visszautalják a számlánkra. Hát hogy a fenébe ne kérnénk! Két nap múlva itt is volt a pénz. A K-bygg-nél Sebastiánnal megbeszéltük, hogy hétfőn reggel bemegyek és kártyás fizetéssel rendezem a már egy hónapja lógó számlát. 

A poén az, hogy a számla esedékessége óta már többször voltam az üzletbe, de soha egy felszólítást, vagy rosszallást nem kaptam az elmaradt fizetésért. Ezért is voltam nyugodt, hogy elutaltam a pénzt, "oszt jónapot".

Mivel több utalásunk is volt az elmúlt időben, nem hagyott nyugodni a gondolat, hogy a többi biztosan megtörtént-e. Felhívtam Misit, aki a betont intézte, hogy a biztonság kedvéért kérdezzen már rá, hogy a betonos céghez megérkezett-e az OTP-s utalás. Néhány óra múlva hívott, hogy az ottani ügyintéző szerint nincs rendezve a számla. Azonnal hívtam az OTP telefonos ügyintézőt, de csak munkanapokon lehet velük beszélni, hétvégén és ünnepnap nem. Persze ünnepnap volt.... Misinek azonnal átküldtem az igazolást, hogy több mint 2 hete elutaltam a pénzt. Egyeztette a számlával és kiderült, hogy a rengeteg számsor közül csak az nem lett feltüntetve, ami alapján a svéd cég azonosítani szokta a befizetőket. 



Amikor egyeztettük a számlát és az összeget, akkor mondták, hogy Ja, akkor ez az a külföldi utalás amit nem tudtak hova tenni...!

A maradék kis időben befejeztük a tető vízszigetelésének első rétegét,


majd a ház külső lécezését és a szélzáró fóliázását csináltuk meg.






Akár Christo és Jeanne-Claude. Olyan lett mint a becsomagolt ajándékdoboz, csak a masni hiányzik róla.



Gondoltam, hogy poénból teszek rá, de már nem volt hozzá erőm és Máté is visszautazott. Így újra magam maradtam. 
Viszont találkoztam az utcaseprővel:



Holnap (hétfőn) reggel bemegyek, rendezem a számlát, megrendelem a homlokzati lambériát (ytterpanelt)


és a festéket.

Itt ugyanis november 6-án van a Mindenszentek, egy héttel később mint nálunk.


Ha érdekel a könnyűszerkezetes építés, szívesen látlak!

Ha házépítés előtt állsz és szeretnél terveztetni, keress bizalommal.

+36309792185

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szemétség

BEVEZETÉS

A tervező kiválasztása