Magam, de mégsem egyedül

 Ma a hátsó terasz tetőszerkezetének építése volt soron.

Előtte leraktam a teraszburkoló deszkákat, hogy legyen min járni.

A függőleges faldarabbal nem sok gondom volt, néhány perc alatt összeütöttem (csavaroztam), de a tetőszerkezettel meggyűlt a bajom. Nem az összeállítással, hanem a helyre emeléssel.

Mivel magam építem a házam, nem volt senki akire számíthattam volna, így kellett törnöm a fejem "nem kicsit", hogy miként is tudom felemelni a kb 70-80 kilós szerkezetet 276 cm magasságba.

Szerencsére jártam fizika, mechanika és statika órákra és ez a tény sokat segített. 

Beugrottak az ott hallottak, így kb egy órás "akrobatikázással" sikerült a mutatvány.

Ezúton szeretném megköszönni a segítséget sir Isaac Newtonnak, Lukács Ferenc középiskolai osztályfőnökömnek,  főiskolai mechanika tanáromnak Mihály Pálnak és Liska András tanszékvezető statika tanáromnak 😀 👍














... mert tanárok nélkül sok minden nem működik...
tudod, kis pohos?




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szemétség

BEVEZETÉS

A bevándorlókról