Harmadik felvonás

Kicsit elmaradtam a blog írással, amit többen szóvá is tettek....

Akkor ezt most pótolom.

Jelentős előkészülettel kezdtem bele a ház befejezésének munkálataiba.


Svéd gépészet Magyarországról Svédországba

Mivel az egyik ügyfelem hővisszanyerős szellőztető berendezéseket forgalmaz (Multitech kft) és felajánlott egy barátinál is jobb árat, a teljes rendszert tőle vettem meg. A levegő víz hőszivattyú sem volt egyszerű menet. A svéd cég augusztusra tudta volna vállalni a legkisebb (6kW) svéd gyártású NIBE levegő-víz hőszivattyú beszerelését, elég borsos áron. Fodor Balázs az F-TERV tervező iroda tulajdonosa, viszont talált egy elfekvő 6 kw-os NIBE hőszivattyút Magyarországon egy szolnoki logisztikai központban. Ott még örültek is, hogy "végre valaki elviszi ezt a sz@rt" mert csak a helyet fogja. Így ez is meg lett jó áron. 

Összepakoltam az olasz és a svéd gépeket szokás szerint a futót púposan és a kocsim csomagtartója is maxra tele volt, majd egy hideg február 26-i délután elindultam Svédországba. Mosonmagyaróváron megaludtam egy kis panzióban, majd másnap reggel irány Rostock. A cseh-német határon szép havas táj fogadott.




Az estét szokás szerint a kompon töltöttem mély álomba merülve, 



majd reggel folytattam az utat Vegby-be. 10-kor már a háznál voltam. Körbenéztem, és boldogan konstatáltam, hogy minden rendben volt. 



 




A hó is elolvadt, csak az északi árnyékos részen volt egy kicsi. 2 óra alatt kipakoltam a kocsit és a futót. 




Viszonylag könnyen ment, de a hőszivattyú beltéri és kültéri egysége egy kicsit megizzasztott.



majd lefotóztam Ági zöldellő tulipánjait.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szemétség

BEVEZETÉS

A bevándorlókról